mercredi 1 octobre 2014

Upgrade....and life garantee !

You are interested in nice stories ??
I can tell you one !
Today I've received 2 AMR  Ferrari I 've built close to 10 years agor for a french customer ..He unfortunately move to Thailand  this is first part of the story ...
The 2 models I built him , are   finally sold on ebay , and arrived in Australia to  his new  owner , only collecting F1 .
These 2 models are the first   of  his Ferrari's street version.  He decided to contact me to have my "presentation kit" .  As my models are "life garanteed " , it is not a problem , i proposed him to send me the models for a check up , cleaning and upgrade if necessary ..
The models travels one more time from Australia to France ...
Some more photos in  a few days !!

Si vous aimez les histoires de voitures au 1/43 qui voyagent vous allez  être servi !
Je viens de rececoir 2 Ferrari s que j'ai monté pour un client collectionneur de Paris , les autos ont suivi leur premier propriétaire en Thailande ou elles sont restées près de 10 ans .  Revendues très récemment sur ebay , le nouveau propriétaire m'a contacté , il souhaite que les autos soient posées sur mes "presentation kit " , incluant boite plexi , étiquette alu gravée avec texte sur mesure etc...

Du fait de la garantie à vie de mes modèles , je lui ai demandé de m'envoyer les autos pour qu'elles soient fixées sur leur nouvelle base.  J'en profiterai pour faire un check up complet et éventuellement un "upgrade" si nécessaire " A suivre tèrs bientot . JF